ZONDAGWERKING

Op Chiro Sint-Jan Vianney proberen we van iedere zondag een onvergelijke dag te maken.

Dit doen we door elke zondag vanaf 14u00 tal van activiteiten in mekaar te steken voor onze leden. Dit kan gaan van samen knutselen, tot eens goed ravotten in het park.

Klinkt dit iets voor jou en zit je in het eerste leerjaar of hoger? Kom dan zondag om 14u00 naar Chiro Sint-Jan Vianney, Valkenveld 69, 2610 Wilrijk.

CHIROKLEDIJ

Wat doe je dan best aan? Als je een keer komt proberen doe je best speelkledij aan die vuil mag worden.

Nadien kan je altijd in 'den Banier' een chiro uniform gaan kopen. https://www.debanier.be/

Natuurlijk is het nog beter als je een Chiro Sint-Jan Vianney trui en/of T-shirt koopt op onze chiro!

Ben je na het keertje proberen helemaal overtuigd? Contacteer dan de leiding en schrijf je in!

Tot zondag!

VIA VIANNEY

Als ondersteuning voor de leidingsploeg van onze chiro werken wij met een team van ouders en chiroliefhebbers.

Sinterklaas die langs komt of de tenten die besteld moeten worden voor het kamp, al deze zaken worden gedaan in overleg met de leidingsploeg en het team achter de via vianney. Ook voor klusjes zijn er altijd helpende handen welkom.

Ben je een handige harry, heb je kookkunsten die wij in de Vianney nog niet hebben ontdekt of ben je gewoon superenthousiast om mee te helpen? Laat zeker iets weten via onze algemene chiromail (chiro.sint.jan.vianney@gmail.com

4-UURTJE

Onze werking start om 14u00, om 16u00 houden we een korte pauze waar iedereen even wat vrij spel krijgt. Deze kan op verschillende manieren worden ingevuld, ze kunnen buiten wat gaan sjotten of net binnen nog wat kletsen over het spel dat ervoor gespeeld werd.

Wat hier ook bijhoort is een 'vieruurtje', vergeet dus zeker niet naast een regenjas en je goed humeur ook een klein koekje/versnapering en een drankje/flesje weg te steken in de rugzak.

Zit je met algemene vragen aarzel niet en stuur een mailtje naar chiro.sint.jan.vianney@gmail.com.

De contactgegevens van de leiding staan ook online onder 'de leiding', aarzel niet hen te contacteren bij specifiekere vragen of problemen!

BIVAK

Traditiegetrouw gaan we met onze hele chiro van 1 tot 10 augustus op kamp.

Ieder jaar met een ander thema en een andere locatie maar met dezelfde goesting! Voor elk kamp gaat de leiding nog langs bij de leden of wordt er een kampavond georganiseerd om al de info te kunnen geven en eventuele vragen te beantwoorden.

STUNTSHOW

De eerste zondag van de krokusvakantie is het zover, de stuntshow! Een spetterend spektakel waar elke afdeling zijn creativiteit de vrije loop laat. Een toneeltje of dansje wordt gedaan met de nodige humor en overtuiging.

In de pauze hebben we ook een tombola, daar kan je zelfs kans maken op een gratis kamp!

Ken je iemand die veel kennis heeft van licht en geluid of goed een volgspot kan bedienen? Laat maar weten!